نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
چهارشنبه 29 شهريور 1396  |   |  ورود
 
 
English
مشاهده جزئیات مقاله
مشخصات مقاله
     
صنعت نمايشگاهي AUMA

46

2003

1387/03/25
 


ركود شديد اقتصادي در جهان طي سال 2001، اثرات زيانباري نيز بر صنعت نمايشگاهي آلمان داشت،به طوري كه تعداد غرفه داران به كمترين ميزان در سالهاي اخير رسيد. اما نمايشگاههاي بازرگاني به عنوان يك ابزار براي دسترسي عاطفي به مشتريان، فرصت هاي مناسبي براي استحكام موقعيت خود در مجامع ارتباطي دارند. بنابراين شركتهاي نمايشگاهي آلمان اصولا ديدگاههاي مثبتي را از طريق برنامه هاي سرمايه گذاري بلند مدت براي اين بخش پيش بيني ميكنند.
 



 



 مترجم: شیرین شریفیان

  دریافت فایل مقاله(Download)  
نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
پیاده سازی پورتال ( پرتال ) و خدمات الکترونیک توسط پارسه رایانه توس