نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
چهارشنبه 29 شهريور 1396  |   |  ورود
 
 
English
مشاهده جزئیات مقاله
مشخصات مقاله
     
اندازه گیری و تحقیق استراتژیک در بازاریابی رویداد و نمایشگاه

45

2005

1387/03/25
 


از اصول نمایشگاهی موفق برای جلب بازدید کننده می توان به این موراد اشاره کرد: ارایه اطلاعات بسیار باارزش به بازدیدکنندگان
 ارایه محیط و تجربه ای که تعامل فردی را برای تبادل موثر اطلاعات تقویت می کند...
همه مراكز نمايشگاهي خود را با موقعيت جديد انطباق دادند
 



ارایه شده در کنگره



 مترجم: شیرین شریفیان

  دریافت فایل مقاله(Download)  
نمایشگاه بین المللی مشهد - ایران
پیاده سازی پورتال ( پرتال ) و خدمات الکترونیک توسط پارسه رایانه توس